Roltechnik Fürdőszobai szekrény, 1 ajtós, mosdóval együtt
92800 Ft – 151500 Ft
Click-clack kádleeresztő szifon
7990 Ft
Aux Gamma 2 oldalfali split klíma csomag 3,5 kW
Cikkszám:
klima-004
275000 Ft
Gyors szállítás
Szállítás akár másnapra
4200+ termék
Hatalmas kínálat
Szakértői segítség
Segítünk választani
Leírás
iFeel adaptív hőmérsékletszabályzás
Az adaptív hőmérsékletszabályzás a távirányítón érzékelt hőmérséklet alapján vezérli a berendezés a működését. Ezáltal a tartózkodás konkrét helyéhez igazíthatja a kívánt hőmérsékletet.
Négyirányú motoros lamellamozgatás (Flow4D)
A beltéri egység képes vízszintes és függőleges irányú motorosan vezérelt légterelésre. Az utolsó beállítás automatikusan tárolásra kerül, így ki és bekapcsoláskor, illetve üzemmódváltáskor is megmarad.
Integrált Wi-Fi vezérlés
A légkondicionáló berendezés a beépített Wi-Fi modulon keresztül távolról is vezérelhető okostelefonnal. Az AC Freedom alkalmazás segítségével akár lakáson belülről és kívülről is csatlakozhat az eszközhöz, és módosíthatja a beállításait.
AUX márkáról#
2020-ban a csoport árbevétele 11.3 Mrd USD volt, több mint 30 000 alkalmazottal, 11 gyártóbázissal, és 5 fejlesztő központtal. Az Aux 2018 és 2021 között a légkondicionáló iparág három legnagyobb klíma gyártójának egyikévé vált a világon. A 11 bázis gyártókapacitása éves szinten meghaladja a 37 millió szettet. Ez napi közel 110 ezer szettet jelent.
A légkondicionáló szegmens fejlődését a 2019-ben Japánban létrehozott Kutatás és Fejlesztési központ (Kobe) is segíti. A világvezető Japán légkondicionáló K+F iparág, és az Aux csoport együttműködése biztosítja az innovációt, és a termékek folyamatos minőségi fejlődését.
Az vállalat számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, melynek keretében évek óta támogat olyan programokat melyek célja a szegénység csökkentése, az oktatás, a katasztrófa-elhárítás és a környezetvédelem. Ezekre a célokra a vállalat több mint 43 millió USD-t adományozott.
Az Aux elkötelezett az okos megoldások létrehozásában, a kiemelkedő tehetségek támogatásában, és célja, hogy az egész világot megismertesse a termékeivel.